2013. december 31., kedd

Karácsonyi Körömkihívás 2013 Összefoglalás

Szeretném nektek megmutatni ,h miket alkottam a Karácsonyi Körömkihívásban , amit Manna alkotott meg
Ez volt az első kihívás , amiben szerepeltem :) . Összesen 8 téma volt , ezt a 8 témát sikerült végig csinálnom.
Úgy érzem lett jó alkotásom és rossz is , de ezzel a kihívással sokat fejlődött a kézügyességem :)
Ezeket alkottam decemberben :
Az én kedvencem a Mikulás és társai és a Karácsonyfa.
Örülök ,h részt vehettem ebben a szuper kihívásban :)
Ne szomorkodjatok , mert holnap indul Isabella új kihívása és az inlinkz kódokat Timinél nézhetitek meg .
Még egyszer Boldog Újévet Nektek :) !!!
Mára lesz még egy kis meglepetés is !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!