2014. december 18., csütörtök

Blog Karácsony 2014

Sziasztok:)
Idén én is részt vettem ebben a kezdeményezésben , amit Iluss talált ki. Köszönöm Ilussnak ,hogy részt vehettem. Akinek én küldtem ajándékot az Detti volt a Testvérkódex egyik írója.
És akitől ajándékot kaptam az Luca volt a Luca in Makeupland blogírója.
Hamar megkaptam az ajándékomat , már december 5-én a kezemben tarthattam. Nagyon szépen köszönöm Luca az ajándékokat , mindegyik fantasztikus. A csokikat már megettem , de előtte még lefotóztam:D. A karácsonyi lap amit még küldött Luca az nagyon tetszik nekem és anyukámnak , így ki is raktuk a nappaliba ,hogy mindenki lássa milyen szép (sajnos őt elfelejtettem lefotózni). Bocsi a vakus képekért.

Lucától megkaptam életem első Moyou lemezét , amivel már készítettem manikűrt , amit itt láthattatok. Imádom ezt a lemezt , és így össze tudom hasonlítani a hamis Moyou lemezzel is.
A lemez mellé kaptam egy csodaszép menta lakkot a Golden Rose -tól száma 44-es. 
És hát Luca megvettem a kívánság listámból , azokat amikre vágytam:)
Köszönöm szépen:)


15 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!