2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász 18.forduló

Sziasztok:)
Ismét elérkeztünk egy újabb Manikűrvadászos fordulóhoz , aminek a házigazdája Niki volt a http://nikkiifashion.blogspot.hu/ blog írója. Ebben a fordulóban a párom Fanni volt a  http://www.nagymosolyblog.blogspot.hu/ blog írója. Fanni különböző szebbnél szebb manikűröket alkot és kápráztat el bennünket minden héten. A manikűr amit választottam az egyik cseresznye virágos manikűr lett.
Az előző manikűrvadászos fordulóban csinálta. A szivacsos technikát kihagytam a manikűrből. A többi maradt és hasonlóképpen mintáztam. Lássuk az enyémet: Alapszínnek az új Moyra lakkomat használtam , róla később majd olvashattok a blogon.



28 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kedves szavakat! :)
    Kíváncsi voltam melyik manikűrt fogod újraalkotni, és nem gondoltam volna, hogy egy újraalkotott verziót választasz :)
    Nagyon cuki lett, tetszik! Remélem Juditnak is elnyeri majd a tetszését :)

    VálaszTörlés
  2. Szép moyra lakk! Cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, nagyon finom kis mani lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Csini lett. Nekem jobban tetszik így a körmöd, mind hosszan.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges lett. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!