2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász - 14.forduló ( Szülinapi forduló )


Sziasztok:)
A manikűrvadász pont ma 2.éves :) A kitalálója Isabella. Én személy szerint eddig 8.fordulón vettem részt , aminek rettenetesen örülök. A szülinapi forduló abban volt más mint a többi ,hogy most külföldi bloggerektől kellett manikűrt alkotnunk. Én egy testvér párt kaptam páromul Kristint és Kaylat . A nevükre kattintva tudjátok őket megnézni.
Én ezt a manikűrt alkottam meg :
Nagyon szép manikűr közül válogathattam ,de nekem ez nagyon megtetszett.
A zebramintát lecseréltem pöttyökre , ennyit alakítottam rajta. Nézzétek el , hogy nem éppen nagyon a körmeim.


Kíváncsian várom ,hogy a többiek miket alkottak :)

40 megjegyzés:

  1. Így a pöttyökkel is nagyon jól néz ki a manikűr:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hasonlítanak, amit változtattál, vagyis a pöttyös minta pedig jobban illik hozzád. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, pöttyökkel még jobb :)

    VálaszTörlés
  4. Erre a manikűrre emlékszem hogy sokat nézegettem, nekem is nagyon tetszett már amikor kikerült a blogra. A tiéd is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  5. Pöttyökkel nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is szép pöttyökkel. :)

    VálaszTörlés
  7. Pöttyökkel olyan retrós :D Jó lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Jól néz ki így pöttyökkel! Jobban illik hozzád :)

    VálaszTörlés
  9. Cuki lett, a pöttyös megoldás jobban illett hozzád szerintem is! :)

    VálaszTörlés
  10. Hát igen, a pöttyök nem hiányozhattak nálad :) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon aranyos lett így a pöttyökkel!

    VálaszTörlés
  12. pöttyösen is nagyon mutatós : )

    VálaszTörlés
  13. A tiédről valamiért azonnal Minnie egér ugrott be. :) Nagyon klassz lett. :)

    VálaszTörlés
  14. Jó lett, főleg, hogy én nem szeretem az állatmintát, jobban tetszik a pöttyös.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!