2014. április 23., szerda

LFP - 5.forduló Virágok


Ez az ötödik alkalom ,hogy részt veszek a LFP!-ben . A mostani házigazda Panni volt , aki a virágok témát adta meg nekünk. Sokat gondolkoztam ,hogy mit is tudnék alkotni , de azt tudtam ,hogy nem szeretnék vintage manikűrt készíteni , mivel valami újat akartam kipróbálni. Végül egy egyszerű piros fehér manikűrnél maradtam . Három ujjamra piros lakk került , és egy csillámos fedőlakkal feldobtam , a többi két ujjamra pedig 3-4 virág került , amik egy kicsit hasonlítanak a kokárdához xD. Nagyon egyszerű lett , de szerintem nagyon mutatós manikűr . Imádtam hordani és sokaknak tetszett. Mostanában egyre több virágos manikűrt készítek magamnak és másoknak .
Kedvelitek a virágos manikűröket ??

Használt lakkok :
~Essence 02 run run Rudolph (piros)
~Moyra 03 (fehér)
~Essence Special Effect Topper 16 cool breeze

21 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :) Nekem rózsához hasonlít, nem kokárdához :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak lettek a virágok :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, nagyon szép lett, harmonikus.

    VálaszTörlés
  5. tényleg kokárdás lett. :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!