2014. március 14., péntek

Nyeremény lakkjaim

Ismét annyira szerencsés voltam , hogy egy újabb nyereményjátékon nyertem. A nyereményjátékot Iluss hirdette meg. A csomagot már kedden készhez kaptam , mindegyik lakk épségben megérkezett hozzám . A lakkok mellet egy kedves levelet is találtam , amit örömmel olvastam el.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a lakkokat :)
1.Manhattan
Eddig még nem volt Manhattan lakkom , de most gyarapodtam 2 db-bal is. A pasztell kék lakk a Pastell Pretties kollekcióból származik száma : 004. A sárga pedig a Summer Sound kollekcióból van , száma 02.

2. Maybelline
Maybelline lakkom se volt még , de rettenetesen örülök neki , nagyon tetszenek .
A vörösnek a száma 54 , a másiknak pedig 67.

3.Rapsodi
Erről a márkáról csak Ilussnál és Izabellánál hallottam eddig . Már kipróbáltam és láthattátok a tegnapi manikűrömnél . Nekem nagyon tetszenek , és nem okoztam csalódást.
A sárgának a száma 336 , az aranyé 357.

4.Essence
Nekem nagyon tetszik mind a kettő lakk , a kék és a sand lakk jöhet bármikor :)

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a lakkokat :) !!!

Nyertetek ti már valamit blogokon ??






9 megjegyzés:

  1. Hűha, nagyon szerencsés vagy! Tetszenek a lakkok, mindre kíváncsi vagyok!

    http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/2014/03/o-dressalekivansaglista-o.html

    VálaszTörlés
  2. gratulálok :) várom a teszteket :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok :) Szép lakkok :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen :) !! az egyikről a hétvégén lesz :) !!

    VálaszTörlés
  5. Jaj nagyon örülök, hogy tetszenek a lakkok! :D Jó volt olvasni ezt a posztot! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! :) Én eddig egyszer nyertem blogos játékon hópihés fülbevalót és egy medált. :)

    VálaszTörlés
  7. Iluss : Még egyszer nagyon szépen köszönöm :)
    Kati: biztos nagyon csini a fülbevaló és a medál :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!