2014. április 22., kedd

33 hetes kihívás - A legtöbbet használt színes lakkod

Én is jelentkeztem a 33 hetes/napos kihívásra , amit Fairland szervezett meg . Minden kedden fogjátok látni ezt a bejegyzést . A mai téma ha jól lefordítottam a fordítóval ( a google fordító a barátod xD) , akkor a kedvenc lakkod vagy amit sűrűn használsz lakk a téma . Én erre a témára egy egyszerű manikűrt képzeltem el az új kövecskéimmel . Négy ujjamra az Avon pasztell lila lakkját használtam aminek a neve a Laving Lavender , és a gyűrűsre pedig az egyetlen csodaszép Golden Rose lakkomat . Nekem nagyon tetszik a végeredmény , egyszerű , de nagyszerű .
Mi a kedvenc lakkod ??

Használt lakkok:
~Golden Rose 19
~Avon Laving Lavender
~Avon körömdiszítő

28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. oh milyen szuper lett. nekem tetszik ez a lila árnyalat,a diszítés nagyot dob rajta

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a manikűr és az is hogy egyre ügyesebben lakkozol és fotózol. :))) Nagyon jó, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm , ezzel a hozzászólással feldobtad a napomat :) !!!

      Törlés
  4. Már régebb óta keresem a tökéletes pasztell lilát, azt hiszem most megtaláltam. Szóval nagyon köszi! És a manikűr nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy segíthettem benne , azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni :)
      De az Avonban van egy hasonló árnyalat ami gél hatású .
      Köszi :)

      Törlés
  5. Tetszik, jól feldobja a minta. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon gyönyörűséges O.O ha újra manivadászon Téged kaplak, biztos ezt készítem el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök ,hogy ennyire tetszik nektek :)

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a lila szín :)

    VálaszTörlés
  8. óh, de szép manikűr, tetszik! :) Csatlakozom Szilvihez, tényleg egyre szebbek, jobbak a képek,manikűrök :) A kérdésre a válasz, túl sok kedvenc lakkom van, választani sem tudok.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, összhangban vannak, gyönyörű a lila lakk is.

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép ez a lila lakk!:) A kis virágok is nagyon tetszenek a gyűrűs ujjadon!:)

    VálaszTörlés
  11. Inkább a sötét lilát kedvelem, de díszítve ez is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!