2014. április 21., hétfő

Sötét lakk tavasszal is jól mutat

Ennek a lakknak is a tesztjével el vagyok maradva . De már mutattam vele manikűrt itt . A neve 129 the boy next door .A fedése nagyon jó , valahol elég volt 1 réteg , de kellett azért még egy . A száradása is jónak mondható . Nagyon szeretem az ecsetét álom vele dolgozni . Nem tudom eldönteni ,hogy krém finisű-e .Egy nagyon szép sötét kék árnyalat , amit legjobban télen és ősszel tudok elképzelni , de szerintem most is viselhető .  Az üvege a szokásos Essence Colour&Go üveg , ami 8 ml tartalmaz .
Szeretitek a sötét kék színeket vagy a sötét színeket ??


6 megjegyzés:

  1. mi barátkozunk a kékkel :)

    de nem teszem évszakfüggővé a lakkok viselését :)

    VálaszTörlés
  2. Kezdem megszeretni a kéket, most is egy lilásabb kékes árnyalat van a körmeimen, inkább tavaszi-nyári árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Wow, ez jóóóóóó! Tetszik ez a szín! Szerintem nyáron is jó lesz, el tudnám képzelni pirossal és fehérrel kombinálva is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A fehérrel már próbáltam , de most akkor a piros is tervbe vagy :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!