2015. november 7., szombat

Nyereményjáték a blogon! LEZÁRVA

Sziasztok:)
A blogszülinapos bejegyzésben említettem ,hogy a régi és az új olvasóimat szeretném meglepni egy kis ajándékcsomaggal. Tavaly is volt már nyereményjáték a blogon ,szóval úgy gondoltam idén is megleplek titeket. Most az ajándék az meglepi lesz ,de annyit elárulok ,hogy körmös dolgok kaptak főszerepet a kis csomagban.
Néhány feltétele van annak ,hogy részt vehess a nyereményjátékon:
  1. Légy feliratkozva a blogra itt vagy bloglovinon
  2. Rendelkezz magyarországi postacímmel
  3. Ha nem múltál el 18. akkor kérj engedélyt a szüleidtől.
Plusz esélyeket is tudtok szerezni a nyereményjátékban. És írjátok meg ,hogy milyen néven likeoltatok vagy követtek:)
  1. Ha likeolod a blog facebook oldalát itt. +1 esély
  2. Ha követsz instagramon itt. +1 esély
  3. Ha twitteren követsz esetleg itt. +1 esély
  4. Minden megosztás egy esélyt jelent , szóval minél több helyen osztod meg a játékot annál több esélyt kapsz. ( ha a blogodon osztod meg ,akkor az oldalsávba tedd ki a fenti képet és linkeld a blogod címét.
  5. A régi olvasóim + 1 eséllyel indulnak. ( összesen 118.ember)
Kommentben tudtok jelentkezni a játékra , az email címeteket is írjátok le ,hogy a nyertest értesíteni tudjam.
A játék 2015.november 7-től 2015.december 6-ig tart. Utána pedig sorsolni fogok. A nyertesnek 5 napja lesz jelentkezni , ha nem jelentkezik akkor pedig újra sorsolok.

Sok sikert mindenkinek <3 !
Szép Hétvégét:)!

26 megjegyzés:

  1. Szia. :)
    Először is köszönöm, hogy jelentkezhetek a játékra. :)
    Bloglovinon követlek GhostGirl néven ( régóta, de GFC-n nem, így gondolom, a plusz egy esély sem jár, mint régi olvasó, gondoltam, ezt jelzem :) )
    Facebookon követlek Nikolett Gulyás néven
    Illetve Instán is, ott lakkjegyzet néven
    E-mail cím: nikigulyas92 kukac gmail pont com

    Köszi a lehetőséget mégegyszer :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,h jelentkeztél:)
      + 2 eséllyel indulsz:)
      Sok sikert:)!

      Törlés
  2. Szia Kedves!

    Már több mint egy éve követem a blogodat, és mondanom sem kell, hogy nagyon szeretem. :)
    Szóval nem tudom, hogy mit írhatnék még, így belevágok, és jelentkezem a játékra.

    A blog facebook oldalát lájkoltam, twitteren és instagrammon követlek, valamint a 118 ember közé tartozom. A szüleimtől kaptam engedélyt a nyereményjátékra való nevezésre.
    E mail címem: 1dstories0913@gmail.com

    Nagyon köszönöm a lehetőséget, és sok sikert a többi jelentkezőnek is!

    Daniella xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      ne haragudj ,de a jelentkezésedet addig nem tudom elfogadni ,mert nem írtad le ,hogy milyen néven likeoltad a blog facebook oldalát és ,hogy milyen néven is követsz twitteren és instagramon:)

      Törlés
  3. Szia . Köszi a lehetőséget :) Jelentkeznék a játékra.
    Krisztina Redák néven követlek a blogon , rendelkezem M.o lakcímmel ,elmúltam 18.
    redakkrisztinaa néven követlek instan es Krisztina Redák néven lájkoltam az fb oldalad . :) email : redakkrisztinaa@gmail.com
    Szép hétvégét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést:)!
      +2 eséllyel indulsz:)
      Sok sikert:)!

      Törlés
  4. Szia, én is szeretnék jelentkezni ezért a meglepi csomagért :P
    Megaera néven követlek már jó rég óta, így remélem régi olvasónak számítok :)
    Magyarországi postacím meg van, a 18-at pedig már rég betöltöttem :P (sajnos :D)
    Ezen kívül Körmendi Szilvia néven like-oltam a facebook oldalad és megosztottam a blogom oldalsávjában a játék képét linkkel ellátva :) http://megaera-magical-world.blogspot.hu
    Email: ocularisinfernom@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed:)
      +3 eséllyel indulsz a játékban:)
      Sok sikert kívánok:)!

      Törlés
  5. Sziaa :)
    Dalma :) néven követlek,már szerintem régi feliratkózonak számitok ! :)
    Megvan a magyarországi és a 18 évet is rég elmúltam már :)
    Köszönöm a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,hogy jelentekztél:)
      +1 eséllyel indulsz:)
      Sok sikert:)!

      Törlés
  6. Szia!
    Jelentkeznék a versenyedre. :)
    E-mail címem: bivienn@gmail.com
    Blogom, ahol megosztottam a versenyt: http://positivemind.gportal.hu/
    Instagramon követlek: vivienn.bernath
    Twitteren követlek: @d_morganator
    Facebookon követlek: Bernáth Vivien
    Ask.fm nem tudom, játszik-e, de ott is követlek: borntobe*** a linkem
    Twitteren megosztottam: https://twitter.com/d_morganator/status/663285525042843648
    Faebookon is megosztottam: https://www.facebook.com/wiwi.bernath/posts/1250743474951826?pnref=story
    Instagramon is készülök megosztani :)
    Már a huszadik életévemet is betöltöttem, szóval a korhatáros feltételnek és magyarországi címem van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed:)
      +7 eséllyel indulsz a játékban:)
      Sok sikert:)!

      Törlés
  7. Kedves Zsófi!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    Fel vagyok iratkozva a blogra itt és Bloglovin'-on is, Zita Nagy névvel.
    Magyarországi postacímmel rendelkezem.
    Sajnos már elmúltam 18. :)

    Plusz esélyek:
    Like-oltam a blog Facebook oldalát Nagy Zita néven.
    Követlek Instagramon fairyfelicita néven.
    Követlek Twitteren @fairyfelicita néven.
    Megosztottam Facebookon: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10153147668391680
    Régi olvasód vagyok.

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed:)!
      +5 eséllyel indulsz a játékban:)
      Sok sikert kívánok:)!

      Törlés
  8. Szia! Én is szeretnék jelentkezni, köszönöm a lehetőséget, ráadásul meglepi ajándékcsomag, nagyon izgiii! *-* :)

    Noémi M. néven követlek a blogon.
    Plusz esélyek:
    1. Facebook: missmacskusz néven követlek.
    2. Instagram: @missmacskuszblog néven követlek.
    3. Megosztottam a blogom oldalsávjában a nyereményjátékot: http://missmacskusz.blogspot.hu/
    4. Régi olvasód vagyok.
    Email címem: missmacskusz@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia Zsófi!
    Idén is szeretnék jelentkezni a játékra :)

    GFC-n Dóri (nail-maniacs)-ként régóta követlek,
    Facebookon Dóri Birtalan
    Twitteren is Dóri Birtalan
    Instagramon @nailmaniacs névvel követlek :)
    Twitteren és a blogom oldalsávjában megosztottam a posztot:
    https://twitter.com/BirtalanDori/status/663426962388570113

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és rendelkezem magyarországi postacímmel, és szülői engedéllyel :)

      Törlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
    Andrea Pásztor néven régi követőd vagyok a blogon.
    Facebook: Andi Pásztor
    Twitter: @PasztorAndi
    Instagram: @pasztor_andi
    Megosztás: https://twitter.com/PasztorAndi/status/664065810206466048?lang=hu
    email: pasztor.andi93@gmail.com
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia,jelentkeznék a játékra. :)
    Plizike(Liza) néven követem már régóta a blogod,a facebook oldalt pedig Liza Lukács néven lájkoltam.
    Instagramon @alakklegyenveled néven követlek egy ideje,a játékot pedig a blogom oldalsávjába raktam ki.(http://plmindenamikorom.blogspot.hu/) Ja és régi olvasód vagyok.
    e-mail:plizike666@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt kihagytam,hogy a feltételek is "teljesítettek".(postacím,engedély,feliratkozás)

      Törlés
  12. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    - Turcsek Gabriella névvel vagyok feliratkozott olvasód;
    - rendelkezem Mo-i postacímmel;
    - elmúltam 18 éves;

    Plusz esélyek.:
    - lájkoltam a blog facebook oldalát (Turcsek Gabriella)
    - követlek instán (vidamgabica)
    - követlek twitteren (gabcsiiii)
    - megosztások (facebook: https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/1089200711103646 és www.turcsekgabi.hu oldalsáv)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    A blog feliratkozott olvasója vagyok, a szüleim megengedik és van magyarországi postacímem. :)
    +1: Lájkolom a blog Facebook oldalát Noémii Somogyi néven.
    +1: Követlek Instagram-on @noemisomogyi néven.
    +1: Megosztottam Facebook-on: https://www.facebook.com/noinails/posts/963751680365165
    +1: Kitettem a blog oldalsávjába. http://noinails.blogspot.hu/
    +1: Régi feliratkozó vagyok. :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretnék jelentkezni! :) A kötelező feltételek készek (Tóth Csilla Noémi néven követlek)
    plusz 1: facebook: Tóth Csilla
    plusz 1: régi feliratkozó vagyok :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Jelentkezem a játékra.
    suram@gmail.hu
    blog követés. Mária Surányi
    Facebook Mária Surányi
    twitter Surányi Mária
    blogloviv Mária Surányi

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!