2015. november 8., vasárnap

Halloweeni Manikűr | Mani-acs

Sziasztok:)
Megkésve ugyan ,de elhoztam az én kis halloweeni manikűrömet. Pénteken a sulinkban volt egy kis program ,ahol feladatokat kellett nekünk megoldani és arra készítettem rémisztő tököket. Nekem ők voltak a kis szörnyeim:D. Tavaly sok halloweeni manikűr készült , idén már kevésbé sajnos. Na majd jövőre megpróbálok többet alkotni és megmutatni nektek. A körmeimet most picire reszeltem ,mivel eléggé megnőttek és most szokatlan számomra a pici köröm:D.
Alapnak egy tök színű narancssárgát kentem fel. Sajnos eléggé siettem emiatt a szájuk kicsit furcsa lett:D. Tavaly is hasonló manikűr került ki a blogra. De remélem azért tetszik nektek:).

Mani-acs manikűrrel is nagyion régen jelentkeztem ,amit nagyon sajnálok. Mivel nagyon szeretek ebben a kis alkotó csoportban lenni. Szóval megpróbálok minél több manikűrt alkotni a Mani-acs lányokkal. Köszönöm a figyelmet:)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!