2015. július 9., csütörtök

BPS Nyomdalemezek | Zsákmány

Sziasztok:)
A Born Pretty Stor engem is megkeresett azzal a felkéréssel ,hogy választhatok a kínálatukból néhány terméket ingyen amikről majd tesztet kell írnom. BPS egyre több bloggert keres meg ezzel az ajánlatával , amivel érdemes élni szerintem.
Két terméket választhattam és a választásom két nyomdalemezre esett. Már a csomagolásával megvettek engem kilóra:D. 10 nap alatt érkezett meg a csomag , ami szerintem baromi gyors volt.
Rendben megérkezett mind a két termék , semmi baj sincs rajtuk.
Így néznek ki a lemezek , hamarosan már manikűrt is láthattok velük a blogon. 
A blog oldalsávjában találhattok egy -10%-os kuponkódot:).
MAZH10
Szoktatok rendelni a BPS honlapjáról?:)

9 megjegyzés:

  1. Az egyik lemez nekem is megvan, kíváncsi vagyok, hogy mit alkotsz majd vele. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg vanna ezek a lemezek. A csipkes gyonyoru, epp ma avattam fel. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is meg vanna ezek a lemezek. A csipkes gyonyoru, epp ma avattam fel. :)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem én is ezeket a kis kerek lemezeket :) Csinálj velük minél több manit!!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!