2015. július 7., kedd

Körömlakk zsákmány

Sziasztok:)
Kb.4 hónappal ezelőtt volt zsákmányos bejegyzés ,ami valljuk be elég régen volt. Sokáig a blog is szünetelt és akkoriba körömlakkot sem vettem ,de az utóbbi időben néhány lakkra tettem szert.

Még májusban új rózsaszín árnyalatú lakkok kerültek a Gel Look kollekcióba , ezek közül 2 vettem meg ma : 955 Fabienne és a 959 Rosine árnyalatot. Sajnos a Fabienne a képen fehérnek tűnik ,de egy nude színről beszélhetünk vagy inkább vajszínről. A másik egy kellemes rózsaszín szín.
A következő három lakkot még osztálykiránduláson vettem. A Catrice és a Rival de loop lakkról láthattatok tesztet itt. A Catrice lakk a 15 Denim Moore nevet viseli a másik pedig a 07 Missy.
A harmadik pedig egy Essence lakk , ami a Love letters kollekcióból származik. Neve a 02 I Got A Crush on Blue!

Melyik lakkról látnátok szívesen tesztet vagy manikűrt?
Utoljára milyen lakkokat vettetek?

4 megjegyzés:

  1. China Glaze neon és Moyra pink lakkokat vettem, plusz a pink kollekció két darabja még anyámnál van, ő vette :) A rózsaszínekről már láttam képeket, a kékek érdekelnének inkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem , biztos nagyon szépek:)
      Több manikűrt fogok még készíteni velük:)

      Törlés
  2. Várom az összeset szépen sorjában. :))
    Hm.. tegnap vettem egy palettát és egy nyomdát. Nem lakk, de csodaszépek! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben:)
      Nekem pont ma érkezett meg a BPS rendelésem:D

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!