2013. december 25., szerda

Régóta várt teszt az Avon Berry Shimmon lakkjáról

Réka kérte ezt a tesztet egy hónappal ezelőtt , sajnálom ,h eddig kellet várnod rá.Még néhány lakk tesztjével el vagyok maradva , bocsi !!! 
A lakkról azt kell tudni ,h ez egy Avon lakk , ami a Nailwear pro+ családjába tartozik .
2 rétegben tökéletesen fedett , a színe káprázatos , nekem nagyon tetszik .
Tartóssága 4-5 nap , fedőlakk nélkül .Ez a szín bármilyen alkalomra tökéletes .
Az Avon lakkokat csak ajánlani tudom , nekem még nem volt velük problémám .
Az Avon lakkok sokféle színben kaphatók , és mindig van velük kapcsolatban valamilyen akció .
Fedőlakk nélkül is kibírnak 4-5 napot .
Nekem az egyik legkedvencebb lakkom , fantasztikus a színe .
 Szerintem ez a lakk csillámosan és mattul is jól mutatna . Nektek megvan ez a lakk ??



Van kedvenc Avon lakkotok ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!