2014. január 26., vasárnap

Menta színű lakk tesztje + Haul

Még tavaly kért róla tesztet Réka , de csak most jutottam el odáig , hogy felkenjem . Egy igazi menta lakk.
 Ez a lakk , Ticket to paradise kollekcióból származik , ez a kollekció nálunk nem volt kapható , én Ausztriában szereztem meg , 1,95 Euróért . 01 Dive with me to the Island a neve az árnyalatának.
3 rétegben fedett jól , de ezt elnézem neki , mivel gyönyörű a színe . Az ecsete kicsi , de könnyedén tudtam használni . Az üvege 8 ml lakkot tartalmaz . Imádom a színét . 4-5 napot simán kibír . Száradási ideje lassú.

A poszt végére egy kis Haul bejegyzést hoztam . Két dolgot vettem , de ennek a két dolognak nem akartam külön bejegyzést írni . Mutatom is ,h mit is vettem :
Körömreszelő: Erre már szükségem volt , és elég jó árban is volt 250 Ft-ot fizettem érte. Már kipróbáltam és nagyon jó számomra .
Moyra 15 : A februári körömkihívásra kellett egy tipikus barbi rózsaszínű lakk . 320 Ft-ért vettem

Közelebbi kép a lakkról:
Egy kicsit látszik ,h tele van csillámmal :)

Kedvelitek a menta színű lakkokat ??






4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a lakkjaid, és a manid is :)

    VálaszTörlés
  2. Szép színű ez a menta lakk! A Moyra lakk színére kíváncsi vagyok, meg hogy mennyire fed jól

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik :) Biztos ,hogy lesz teszt róla .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!