2014. február 2., vasárnap

Nude lakk , mert iskolában is viselhető

Még tavaly nyáron lehetett kapni a Story-hoz 4 db anonym lakkot . Ez a lakk is a csomagba volt . Nekem nagyon tetszenek a nude árnyalatú lakkok , hiszen egy alkalomra , vagy akár iskolában is jól mutatnak .
Az árnyalata igazából nem lehet annyira behatárolni , mivel az üvegben máshogy néz ki , mint felkenve .
Az üvege talán 6 ml lakkot tartalmazhat . Az ecsete picike , de könnyedén lehet vele dolgozni .
Na most láthatjátok a különbséget , hogy milyen az üvegben és milyen felkenve .
2 rétegben láthatjátok a körmeimen . Elég hamar megszáradt , még csodálkoztam is egy ilyen anonym lakknál . 




Kedvelitek az ilyen színű lakkokat ?? 

4 megjegyzés:

  1. Fú, anno én is megvettem az újságot, direkt a lakkok miatt. Pont valami ilyesmi szín volt az egyik, de annyira büdös volt, hogy hányinger kerülgetett. Úgyhogy én kidobtam őket, pedig a színük tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg van nekik egy kis szaguk , én mindig nyitott ablaknál lakkozok , így annyira nem éreztem a lakkok szagát

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!