2014. április 29., kedd

33 hetes kihívá - 3.celluxos mani

Nem tudom miért törölte fairland a blogját , így nem tudom most folytatjuk-e ezt a kihívást vagy nem. De azért kiposztolom nektek ,hogy erre a témára mit is alkottam . Nagyon egyszerű lett , celluxal háromszöget raktam ki két ujjamra egy csillámos fedőlakkal ( nem annyira látszik ) . Alapnak egy élénk színű Moyrát használtam . A gyűrűsre és a picire egészen felkentem a csillámost lakkot . Nekem nagyon tetszett , nagyon szerettem hordani . Sajnos nem tudok inlinkz kódot betenni . 
Szeretitek a csillámos lakkokat ??
csak ezen a képen látszanak úgy a csillámok.

11 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szilvi megcsinálta hozzá az inlinkz kódot itt: http://k-orom.blogspot.hu/2014/04/33dc-3-tape-mani.html

    VálaszTörlés
  2. Szia, folytatjuk teljes gőzzel :))) Nagyon aranyos manit készítettél. Én mindig nagyon korán posztolom a bejegyzésem és beteszem a végére a kódot de ha esetleg mail-ben szeretnétek akkor írjatok rám nyugodtan a sly@tolna.net-en. Üdv: Szilvi

    VálaszTörlés
  3. nagyon klassz lett, az enyém, csak este lesz kint :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Írta, hogy folytatjuk..
    Szép lett, tetszenek a színek.

    VálaszTörlés
  6. Jó lett. Ez a Lorás csillámos lakk ugye? :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!