2014. április 12., szombat

Jól fedő nude lakk | Essence Nude Glam 04

Mára hoztam nektek egy nagyon szép nude lakkot , ami már 2 rétegben is jól fed , egy rossz van benne , az hogy sajnos már nem kaphatok . A nude glam termék családba tartozott , a neve 04 Iced latte .Ha jól emlékszem ugyanannyiba került mint a Essence Golour&Go lakkok . Az Essence lakkoknak nagyon jó az ecsete , könnyű vele dolgozni . Ennek a lakknak a tartóssága is jó , kibír 4-5 napot , ami ezeknél csodának számít . Az elsőréteg egy picit csíkozódik , a második már kiegyenlíti .
Valakinek meg van még ez a lakk?? Ti is szeretitek ??

7 megjegyzés:

  1. szép lakk, szeretem a természetes színeket nagyon, ez is egy jó kis lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép szín, szeretem a nude árnyalatokat.

    VálaszTörlés
  3. Örülök ,hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés
  4. Ó de szép, kár hogy már nem kapható. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos mindig a legjobb lakkokat szokták kivonni a forgalomból :(

      Törlés
  5. én is kedvelem a nude lakkokat,viszont ezt még előben nem lestem meg :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!