2014. szeptember 3., szerda

Disney hercegnők kihívás - 1.Merida

Sziasztok:)
Ma startol Timike kihívása. Timi már csinált ilyen hercegnős kihívást , de most másokat is belevett így hát ez egy folytatás . A mai alany , akinek manikűrt kellett alkotni Merida volt . Megmondom őszintén én nem láttam róla a filmet , csak az előzetesét , de akkor már nagyon tetszett. Merida egy belevaló csaj, ezért a szegecsek mellett döntöttem.Néhány képet is megnéztem róla ,hogy inspirálódjak egy kicsit , innen jutottak eszembe a szegecsek.Egy bordós,vörös lakkot kerestem mivel találtam egy képet , ahol ilyen ruhát viselt, de sajnos vörös lakkom nincs , ezért egy burgundi vagy bordós színt választottam alapnak. Csak 2 ujjamra került 3-3 szegecs

 

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem a te megközelítésed a legkreatívabb abból a szempontból, hogy nem a kékeszöld ruhából indultál ki. Már csak a vörös haja miatt is találó a bordó mani, a bordó ruhára nem emlékszek, de szerintem azért mert megnéztem néhány mesét egymás után :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm , már nem is tudom ,hogy hol találtam róla képet

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a lakk, de én a mesét nem látom benne. :D Ettől függetlenül maga a mani nagyon tetszik és azt hiszem ez a lényeg. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm lányok :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, tetszik a másfajta megközelítés :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a szín. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!