2013. november 29., péntek

Díszítési ötletek karácsonyra

Nagy sikert aratott a múltkori ajándék ötletes bejegyzésem , és úgy gondoltam most díszítési ötleteket osztok meg veletek . Imádok díszíteni , karácsonykor főleg mert ilyenkor elő lehet venni a hógömböket , gyertyákat
És az egész házat átjárja a narancs és a fahéj illata :) . Mutatom is őket.

1. Horgolt díszek

Nekem nagyon tetszenek és nagyon irigylem azokat , akiknek ilyen jó kézügyességük van.

2. Adventi koszorú


A koszorú nem is maradhat ki a listáról , hisz nagyon fontos .
Koszorút lehet venni vagy készíteni , mi úgy szoktuk ,h az alapot nem dobjuk ki , hanem következő évre veszünk gyertyát hozzá .
Még nem próbálkoztam koszorú készítéssel , de ami késik nem múlik .
Vasárnap már lehet gyújtani !!! :]

3. Hógömb

Eddig még nem próbálkoztam az elkészítésével , de szerintem elfogom készíteni decemberben .
Már legalább 5 van a gyűjteményemben , egyet már összetörtem .

4. Fadísz

Szerintem a fadísz az bármiből készülhet , legyen az mézeskalács , papír .....
Ezekkel mind szebbé lehet varázsolni egy karácsonyfát .

5. Mézeskalács

Gyönyörűségesek , imádom !!!!!

6. Narancs és szegfűszeg

Narancsnak és a szegfűszegnek imádom az illatát és az egész szoba ilyen jó illatú

Remélem tetszett nektek :) Puszi
Ui: Szoktatok ti is ezekkel díszíteni ??






2 megjegyzés:

  1. Narancsot én is nagyon szeretem, és koszorú is mindig van nálunk! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  2. Super chic decoration! i love Christmas
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!