2013. november 28., csütörtök

Ünnepi manikűr

Holnap lesz az iskolánk 120 éves , és műsört is előfognak adni . Amiben régi és mostani diákok és tanárok szerepelnek .Nem is lesz akkor tanítás :] És arra gondoltam ,h készítek egy ünnepi manikűrt :] .Hiszen nem sok iskola mondhatja el magáról ,h több mint 100 éves :)Egy nude lakkot használtam , ami már sajnos nem kapható :[ Neve : Essence Nude Glam kollekcióból a Café Olé . 2 rétegben , nagyon jól fed.Ez a lakk hasonlít a Lora C053 lakkjára , de az csak 4 rétegben fed . Szeretnétek látni összehasonlító posztot ??


A gyűrűs kivételével a Lora 084 lakkját tettem , a gyűrűsre pedig az Avon Golg Flecked lakkját.Nekem nagyon tetszik ez a manikűr , elegáns és ünnepélyes :]

Ezeket a lakkokat használtam :

Avon Gold Flecked , Lora 084 és Essence Café Olé .

Ti szoktatok ünnepélyes manikűröket készíteni vagy viselni ??

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett:)
    most én is rendeltem egy color trendes csillámos fedőlakkot, holnap érkezik meg, annak ilyen bronz színe van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) , remélem lesz bejegyzés róla a blogodban :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!