2013. november 28., csütörtök

Tag 3

Igen , már megint egy tag . Remélem ilyet is szerettek olvasni , mert én igen :)

1. Melyik a kedvenc körömlakk márkád ??
Sok van pl: Moyra , Essence , Avon

2. Csillámos körömlakk vagy csillám nélkül ??
Szeretem a csillámos lakkokat , csak nehéz lemosni :[

3. Opi , China Glaze vagy Essie?
Sajnos eddig még nem próbáltam semelyiket :[

4.Milyen gyakran fested a körmeidet ??
Ez a körömlakk tartósságától is függ , talán 2 naponta .

5.Mi a kedvenc szín a körmeiden ??
3 kedvenc színem van , és ezek a színek : piros , zöld , kék

6.Sötét vagy világos színek ??
Mind a kettőt szeretem

7.Mi van a körmödön most ??
Avon Laving Lavender és Moyra 21 .

8.Szereted a matt lakkokat ??
Még nem próbáltam ki matt lakkokat , de amiket más blogokon láttam , úgy tetszett .

9.Szereted a francia manikűrt ??
Igen , mert amilyen egyszerű , olyan gyönyörűséges :]

10. Kedvenc szín nyárra ??
Minden jöhet , ami világos .

Tag forrása : http://fckyeahprettynails.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!