2014. január 31., péntek

Hogyan kell jól körmöt festeni ??

Elég sokszor megfigyelem a körülöttem élők körmét , és olykor a fogom a fejem , amikor kapargatják vagy rágják a körmüket . Lehet , csak én vagyok az egyedüli , akit ez zavar ?? Ezt a bejegyzést leendő körömlakkosoknak ajánlom .

1. Körömlakkozás előtt jó alaposan mossuk meg a kezünket a piszoktól vagy a zsíros szennyeződésektől .
Ez azért fontos mivel , ha nem mossuk meg a kezünket , nem fog megtapadni a lakk rajta.

2. Használj mindig alaplakkot ! 
Nagyon fontos , mivel megvédi a körmeidet az elszíneződéstől , sőt a manikűr tartósabb lesz.

3. Ha az alaplakk megszáradt , el is kezdhetsz körmöt festeni .
A körömfestést asztalnál végezd el !! Ne , hogy kiboruljon a lakk . Érdemes felrázni a lakkot .

4. Lakkozás
Remélem értitek :) a lényeget

5. Ha megszáradt használj rá fedőlakkot , ami megvédi a sérülésektől 

Remélem hasznos volt ez a poszt :) Szeretnétek még ilyeneket látni ??
Hogy festitek a körmötöket ??




5 megjegyzés:

  1. Mindig elhatározom, hogy ezután így festem a körmöm, de végül sosem figyelek rá, csak végighúzom az ecetet a tövétől. :D
    Én ha megpattan a lakkozásom képes vagyok addig babrálni, amíg az egész körmömről le nem szedem a lakkot... :D Szörnyű dolog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha velem is előfordul ,hogy én se így lakkozom ki a körmöm :)

      Törlés
  2. én igy lakkozok.
    általában a legvégén ecsettel szépen formázom a lakkot a körömágybőrnél,hogy íves legyen az alkotás -lakklemosóba mártott ecsettel :)
    és ami szerintem még fontos,hogy a körömvégeket is fixálni kell lakkal,ugye ott kopik meg legelőször.

    VálaszTörlés
  3. Ha felrázod a lakkosüveget, nem lesz buborékos a lakk? Alaplakk kellene, de nem szoktam, főleg, mert nem nagyon használok sötét lakkot. A zöld lakk, na az fog, de pár lakkozás után már nem látszik. Meg hát mindig lakk van rajtam.
    Én nem így lakkozok, bár középről kezdem, szerintem mindenki. Először kifestem a körmöt, mindenhol, hogy ne látszódjon a köröm, utána a 2 réteggel a színre erősítek rá, akkor már lazábban kezelem az ecsetet és a lakkréteg is vastagabb, mint az első réteg. Az asztal az tényleg jó és kell is, meg a köröm alá egy papírlap, nehogy az asztalterítő is lakkos legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én felszoktam . Van hogy én sem így lakkozom .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!