2014. január 10., péntek

Lakkozz!Fotózz!Posztolj! 2. forduló Disney

A LFP kihívásnak a 2. fordulóját mutatom most meg nektek. Az első fordulót megnézheted  itt
A 2. forduló témája a Disney volt.Nekem nagyon tetszik ez a téma , hisz sok mindent eltudunk készíteni . Hiszen sok Disney szereplő van.Először egy Minie manikűrt akartam készíteni , majd sok keresgélés után a Toy story egyik szereplőjénél maradtam , aki ő lenne :
Ez az űrlényecske lett a választásom 

Cutepolish már készített róla tutorialt , de nem akartam ugyan olyat készíteni mint ő.
Sajnos a zöld lakkom nem hasonlít a bőrszínéhez .
Ezeket a lakkokat használtam :
~ Jollie France 77
~ Essence Show your feet 04
~Rose&Nail 006

A képek lámpafénynél készültek , sajnos az időjárás nem volt valami jó :(
A gyűrűsre került az űrlényecske , a többire pedig zöld alapon fehér pöttyök .

Sokkal jobb lett , szerintem mint az előző kihívásban az a manikűr.
Melyik a kedvenc Disney szereplőd ??

15 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!