2014. február 9., vasárnap

Első Aden lakkom tesztje

Ezt a lakkot Szilvi nyereményjátékán nyertem . Egy gyönyörű szép egyszerű körömlakkról lesz szó , aminek a száma a 85. Még soha nem volt Aden lakkom . Az üvege 11 ml tartalmaz , a kupakján nagyon tetszenek a virágok , a tavaszra emlékeztetnek . Az ecsetével könnyedén lehet dolgozni . A képeken 2 rétegben láthatjátok és fedőlakk nélkül . Ügye milyen szép lakk ?? És fedőlakk nélkül is fényes


Az első rétegtől féltem , mivel átlátszó volt , de a második réteggel szép lett . Imádom ezt a színt . Különleges alkalmakra szerintem kitűnő megoldás , és csillámlakkal is jól mutatna .
Mára lesz még egy bejegyzés , az Manikűrvadász lesz , remélem várjátok már .

Szeretitek az ilyen színű lakkokat ??

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik, ez szerintem suliba is jó lehet és sokféleképpen tudod majd díszíteni is. :)

    VálaszTörlés
  2. igen :) a másik Aden lakkot is kipróbáltam és az is fantasztikus , mind a kettőt imádom :D

    VálaszTörlés
  3. valóban egy szép lakk, én is szívesen kipróbálná, utánuk fogok nézni, köszi hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!