2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász Születésnapi Különkiadás

A Manikűrvadász most ünnepli az 1. szülinapját :) Amit Izabella készített el .Most veszek részt másodszor .
A születésnapi különkiadás azért érdekes , mert most nem hazai bloggereket kaptunk , hanem külföldieket.
Én eddig nem olvastam külföldi blogokat , sajnos , de nagyon tetszik az ötlet.

Én Lillo blogját kaptam . Sok szép munkát láttam tőle . 3 manikűr tetszett meg legjobban tőle . 
Szerencsére könnyedén tudtam választani. Végül egy egyszerű manikűrt választottam.

bejegyzés róla : http://liloo-nailart.com/2012/11/02/moyra-88-et-wd-leopard-881-polishinail-shop/

Sajnos nincs fekete lakkom , ezért fehér lakkot használtam, a  csíkhoz és a mintához. Talán nem lett , olyan rossz .Nekem a felhők jutnak eszembe , erről a manikűrről. A képek a természetes fényben készültek



Többiek munkája






12 megjegyzés:

  1. tényleg felhőkre emlékeztet, aranyos lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó manit választottál :)

    VálaszTörlés
  3. de jó.hangulatos,nekem tetszenek a vidám manik:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg olyan kis bárányfelhős. :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen lányok :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Felhősnek tényleg aranyos lenne. :) A vonalat legközelebb próbáld meg tixóval megoldani úgy egyenes lesz. ;) A névtelennel meg ne foglalkozz, nekem is telós képek voltak először az oldalamon, mindenkinek el kell kezdeni valahol! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!