2014. február 20., csütörtök

Moyra holo lakk

Ahogy ígértem nektek tegnap , ma megmutatom a Moyra holo lakkját , aminek a száma 254.
Tegnapelőtt barátnőmmel elmentünk megnézni , hogy nálunk már lehet-e kapni , szerencsére igen és a pult tele volt ezekkel a szépségekkel . 1db 495 Ft-ba került . Én egy kék holo lakkot választottam.
A körmeimen 1 rétegben látható , hamar megszáradt . Ez az első holo lakkom . Nekem nagyon tetszik , gyönyörű szép :) . Már két napja van a körmömön és elég jól bírja a strapát . Kíváncsi leszek arra , hogy hogyan fog lejönni a körmeimről .
Van holo lakkotok ?? Vélemény róla ??
Vakuval:
 Vaku nélkül

Bocsi a képek minőségéért , csak este tudtam lefotózni !! 

6 megjegyzés:

  1. Napfényben érdemes a holot fényképezni :) nálam sajnos 24 órát nem bírt ki kopás nélkül, ennek ellenére imádom. Jah és könnyen lemosható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap lesz róla még bejegyzés , ahol már napfényben mutatkozik meg :)
      Akkor jó ,hogy könnyen lemosható :)

      Törlés
  2. nagyon szép valóban, jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszenek , 6 van is belőle :D de sajna kopik :S
    underthespellofbeauty.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!