2014. március 11., kedd

Haul | Müller , Rossman

Képzeljétek szombaton és vasárnap hihetetlenül szerencsés voltam , mivel elég sok dolgot vettem hihetetlenül kedvező áron a Müller-ben és a Rossman-ban. Ebből láthattok most egy kis zsákmány bejegyzést.
Szeretném nektek megköszöni a több mint 9000 látogatót.


Papámtól kaptam a Fa szettet , aminek rettenetesen örültem. A bebe színezett arckrémet 350 Ft-ért vettem , és nagyon jó a fedése , a tubusa 40 ml tartalmaz. Újra megvettem az Isana körömlakklemosóját , ami nekem nagyon bevált , a 250 ml szereztem be .

A következős Essence Twins lakkot 150 Ft-ért vettem a Rossman-ban , nagyon megörültem neki.
Árnyalata 02 Romeo

A pigment is csak 150 Ft volt . Árnyalata 04 Broadway starlet

A Müllerben megint vettem egy Essence Twins lakkot , ami 345 Ft volt . Árnyalata 01 Edward .

Essence effect nails 3 dimenziós glittereket is vettem , ami szintén 345 Ft-ba került . Árnyalata : 02 Miss Blue Eyes

Ezeket vettem meg mostanában . Hamarosan lesz a nyereményemről is bejegyzés , csak még nem jött meg.
Mostanában nem nagyon fogtok haul bejegyzéseket látni , mivel már meg van a 100 db lakk :D.
Hamarosan körömlakk leltár lesz !!





2 megjegyzés:

  1. Azt a csillámot én is nézegettem, végül egy plüsspor és egy szájfény mellett döntöttem. :)

    http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/2014/03/o-dressalekivansaglista-o.html

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!