2014. március 10., hétfő

Ismerjük meg egymást

Engem is felkértek ,hogy készítsem el ezt a tag-ot , akik felkértek Szilvi és Andi . Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést , mivel jobban megismerhetjük egymást .

A feladatok:
1.Linkeld be azt az embert a blogodba , aki kipécézett .
2.Ossz meg magadról hét dolgot,akár különleges , akár hétköznapi.
3.Pécézz ki hét embert,nevezd meg,és linkeld be őket a blogodba.
4.Értesítsd őket a kipécézésről a hozzászólásban a blogukon.

1.Amikor óvodás voltam , mindig állatorvos akartam lenni . Volt úgy ,hogy a macskánknak a körmére szorult valami és én azt játszottam .hogy most megműtöm :D , persze nem igazából műtöttem meg , csak leszedtem a körméről azt a valamit.

2.Nagyon sok autogramom van magyar előadókról ,még most is gyűjtöm őket.

3. Kilenc éves lehettem , amikor begöndörödött a hajam és azóta is göndör . Kiskoromban pedig szőke voltam , de bebarnultam.

4.Óvodásként imádtam a Magyar Népmeséket , még most is imádom , kedvencem A só .

5. Imádok barátkozni , elég sok barátom van , akikre mindig számíthatok , bármiről is legyen szó.

6. Már lassan 8 éve tanulok szlovént , és tavaly szeptemberben elkezdtem oroszul tanulni , nagyon szeretem ezeket a nyelveket .

7.Nagyon szeretek zenét hallgatni , ha nem lenne semmit dolgom , csak azzal foglalkoznék

A választottjaim :
1. Noémi nagyon tetszenek a munkái , annyira cukik.
2.Réka ő is nagyon szép , különleges manikűröket készít
3. Alíz itt mindenféle témájú poszt látható , nagyon jó
4. Lina -nál is sok féle poszt olvasható , nagyon szeretem tőle a haul posztokat
5.Mc nagyon szép manikűröket készít ő is .

Többet sajnos nem tudtam , mivel akiknek szerettem volna még adni , azok már kaptam

2 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!