2014. április 27., vasárnap

Golden Rose Jolly Jewels 15-re hasonlító lakk | Lora 5

Múltkor édesanyámmal ellátogattunk a Vidanti nevezetű boltba , ahol ki voltak állítva az új Lora lakkok , mivel ismét új kinézetet kaptak . Amúgy tegnap láthattátok a haul bejegyzésben .Nekem ez a kinézet jobban tetszik mint az előző , az eléggé helyfoglalós lakk volt. Na szóval megláttam ezt a lakkot , ami nagyon hasonlított egy Golden Rose lakkra , ami a Jolly Jewels kollekcióból származik és a száma a 15-ös , Mariasnál van egy teszt róla , természetesen nem annyi csillám van ebben a lakkban mint a Golden Rose-ban .Még hasonlít ez a lakk a sandwich technikára . Az ára 215 Ft volt . Az üvege 10 ml lakkot tartalmaz , az ecsetével könnyedén lehet dolgozni . A körmeimen 2 rétegbe láthatjátok , de valahova tettem fel még egy réteget . Fedőlakk nincs rajta. A lakkba található csillámok , hatszögletű lapocskák , úgy hogy igazi csillám tenger . Sajnos napfénybe nem tudtam nektek lefotózni . A száradási ideje sem rossz , jónak mondható . 
Van ilyen hasonló lakkotok ??



9 megjegyzés:

  1. De jó, pont erre voltam a legkiváncsibb a haulos képeken szereplők közül :D
    Nálunk csak a másik fajta csillámos volt a Vianniban, pedig ezt tuti megvettem volna :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocs nem Vianni, Goods Market, de a lényeg ugyanaz

      Törlés
    2. Tudom , de ez egy külön bolt , amiből csak egy van nálunk és annak a neve Vidanti ( nem tévesztettem el ) :D .

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. én írtam Viannit az első hozzászólásomban, arra írtam, hogy nem is Vianni, mert közben rájöttem, hogy nem is ott szoktam venni a Lora lakkokat :)

      Törlés
  2. Nahát, tök jó hogy az alacsonyabb árkategóriában is elérhető ez a tipusú lakk!!! Majd körülnézek én is a "százforintosban", eddig csak ott láttam Lora-t. Milyen a száradási ideje?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért kell neki 10-15 perc . Nézzél körül mindenképpen , mert szerintem nagyon jó :) bár a szaga nem annyira

      Törlés
  3. nekem pont ugyan ez van meg :) meg az új Lora lakkok közül bezsákmányoltam még egy rózsaszín csillámosat és egy körömerősítő lakkot :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!