2014. április 26., szombat

Haul | Lora , Ebay ....

Az utolsó zsákmányos bejegyzés 1 hónappal ezelőtt volt , és hát össze is gyűlt néhány , ami titeket érdekelhet. Van amit húsvétra kaptam és van olyan amit ma vettem meg . Összesen 7 db lakkot láthattok a bejegyzésben . Lássuk is 

1. Rose Nail l1 Rose : ezt a lakkot anyukámtól kaptam , egyre jobban kezdem megkedvelni a rózsaszínt , igazán tavaszias lakk.
2. Avon See Breeze : ez a lakkot szintén édesanyámtól kapta , ez is egy igazán tavaszias lakk.
3. Moyra Mega Gloss fedőlakk : Az előző fedőlakkom kezdett besűrűsödni , ezért kénytelen voltam venni egy újat.
4. Paros Memories lakkok: ezt a lakkot húsvétra kaptam , elég sötét őszies színek
5. Vavey : róla már írtam egy posztot itt.
6. Lora lakkok : a Lora lakkoknak ismét új a kinézetük , nekem nagyon tetszik . Elég érdekes lakkokra bukkantam ,úgy hogy lesz róluk poszt .

És egy nagy meglepetés amit húsvétra kaptam ez ni 
Most már szebbnél szebb manikűröket tudok nektek alkotni

Ti mit vettetek utoljára ??

7 megjegyzés:

  1. Hali!
    Tudnál nekem egy linket küldeni az ecsetekhez?
    Egyébként nagyon szépek a lakkok, a Lora tetszik a legjobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Persze ,hogy tudok : http://www.ebay.com/itm/15pcs-Pink-pen-Cosmetic-Nail-Art-Tools-Polish-Pen-Brush-Set-UV-Gel-Decorations-/350908594640?pt=US_Nail_Care&hash=item51b3c839d0

      Törlés
  2. Az a színes csillámos Lora nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
  3. Azta, mennyi ecset, ezekkel aztán bármit meg lehet valósítani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , nektek szebbnél szebb manikűröket alkotni :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!