2014. április 19., szombat

Horoszkóp Kihívás - 11. Vízöntő

Elérkeztünk az utolsó előtti témához , nagyon megkedveltem ezt a kihívást . A mai horoszkóp a vízöntő . Ha jól tudom a családomban nem volt vízöntő , vagy csak nem ismerem az illetőt annyira . Mivel erre a színre a kék jellemző , ezért egy kék manikűrt készítettem , két szép kék lakkal , nagyon egyszerű lett , 4 napig viseltem. 

Használt lakkok:
~Moyra 854 ( homok lakk , a sötétebbik)
~S-he 279 ( világos kék )
~Matrica
Szeretitek a kék színt ??

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a lakkok :) Én valamiért nem vagyok oda a kék színért magamon, de másokon örömmel elnézegetem, és ki tudja, a blogos közösségnek köszönhetően még az én ízlésem is megváltozhat :) Annyi sok szép kék manikűrt látok, hogy a végén még megszeretem ezt a színt magamon is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem egy idő után megfogod őket szeretni , én így volt a rózsaszínnel :D

      Törlés
  2. Imádom a kéket, nagyon szép színeket választottál.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színek, tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi:) Örülök ,hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!