2014. április 18., péntek

Kellemes pasztell kék | Manhattan 004

Ezzel a teszttel már régóta adós vagyok , mivel ezt még márciusban nyertem Ilusstól . Ez volt az első Manhattan lakkom . Amióta felkentem , azóta nagy szerelmem :D , mivel nagyon tartós és 1 rétegben fed.
Sajnos a lakknak nincs neve , csak száma ami a 004-es , és a Pastel Prettys kollekcióból származik. Azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni .Az üvege 7 ml tartalmaz . Az ecsetével könnyű dolgozni , de a kupakja nem áll kézre. Igazán kellemes pasztell kék , ami minden alkalomra jól mutat.
Szeretitek a pasztell kék lakkokat ?? Van kedvencetek??

9 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül szép :D Már a boltban is tetszett :D Örülök neki, hogy nagy szerelem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egyszer nagyon szépen köszönöm a lakkokat , már az összeset kipróbáltam , és mind-mind nagyon tetszik :)

      Törlés
  2. Jézus! Hogy én ezt a lakkot hányszor visszatettem... :'( Azthiszem szerelmes vagyok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem vedd meg gyorsan , mert nagyon jó :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!