2014. május 5., hétfő

Kedvenc tavaszi lakkjaim 2014

Télen is megmutattam nektek a kedvenc lakkjaimat itt. és úgy gondoltam ,hogy idén is lesz  ilyen poszt. Ebben az évszakban 8 kedvencem volt , amelyek igazán üde színek . Őket már mind mutattam nektek , úgy hogy linkelem majd a tesztet róluk .


Astor 85-ös illatos lakkját szombaton láthattátok először ( poszt róla itt) Igazán szép rózsaszín lakk , amit kifejezetten szeretek ,ezt még nem mondtam egyetlen rózsaszín lakkra.
Essence Twins Edward őt a leárazások során vettem meg , és még milyen jó hogy megvettem , nagyon szép pasztell kék árnyalat. teszt itt
Aden 85 ezt a lakkot Szilvitől nyertem. Annyira szeretem ezt a lakkot , igaz ,hogy egy visszafogott színű lakk , de néha ez is kell . Manikűrvadászon is ezt használtam , de róla itt a teszt.
Moyra 75 igazából erről a lakkról még nem láttatok tesztet , ez a lakk egy igazi nyári lakk , azért tavasszal is elővettem , mert nagyon szeretem a színét.
Catrice Take It Mint ő az örök kedvencem , nagyon szeretem és ezen a héten látni fogtok vele egy manikűrt. róla is van egy teszt itt
Avon Sea Breeze szombaton őt is láthattátok a kihívásban . Nagyon szép zöld színe van amit imádok , 2 rétegben szépen fed és nagyon tartós.
Manhattan Pastel Pretties 04 : Ilusstól nyertem még márciusban. Ő volt az első Manhattan lakkom. Nagyon szeretem , igazán üde kék. Teszt róla itt.

Melyek a kedvenc tavaszi lakkjaitok ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!