2014. május 26., hétfő

Körömlakk haul

Hétvégén elutaztam és ismét néhány szépséges lakkot vettem . Összesen 8 db lakkal gazdagodott a készletem , de el kellene kezdenem a lakkstopot .

Moyra lakkok
Végre nálunk is lehet kapni Vivid és Sugar sand lakkokat . Én 2 vivd lakkot és 1 sugar lakkot választottam
Amelyikről szeretnétek tesztet azt írjátok meg.

Más márkájú lakkok
Még hét elején kaptam anyukámtól egy Avon lakkot , ami csodaszép tengerkék árnyalatban pompázik , nyáron biztos többször fel fogom kenni a körmeimre . A Müllerben megvettem életem első Rimmel lakkját , ami egy csillámos sárga lakk és 300 Ft-ért találtam egy Miss Sporty lakkot . A másik Rimmel lakkot ami egy menta lakk azt már a Tescoban vettem 437 Ft-ért .

Ti mit vettetek utoljára ??

11 megjegyzés:

  1. Nagyon király dolgokat vettél!:) A moyra lakkokra kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szombaton az egyik lakkot majd láthatjátok :)

      Törlés
  2. Én a Vivid Sand lakkokra lennék kíváncsi! Egyébként nekem is meg van az az AVON lakk, és imádom, nagyon tartós!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már nagyon kíváncsi vagyok az Avon lakkra :)

      Törlés
  3. :O milyen jó kis lakkokat zsákmányoltál!a menta Rimmel hogyhogy ilyen olcsó volt?akciós vagy ez az alapára?És meg tudnád mondani,hogy a Moyra lakkokat hol vetted?A mi közelünkben nem nagyon van olyan bolt,ahol lennének új Moyrák. :((
    Én nagyon kíváncsi vagyok a 2 Rimmel lakkra és mindegyik Moyra sand-re.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen akciós volt .
      1 hónapot kellett rájuk várnom , a Tulia fodrászkellékesben vettem ( nem Budapesten van ez a bolt )

      Törlés
  4. Nagxon szupi dolgokat vettél. :)
    Legutóbb egy Lovely sand lakkot vettem, na megy egy Moyra Sugar Sand rózsaszín lakkot, a Daydreamet. :)
    A sárga Rimmelt imádni fogod. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Remélem lesz róluk bejegyzés :)

      Törlés
    2. Most a Lovely lakk van a körmömön és i-má-dom! :D

      Törlés
  5. nekem a kék Rimmel keltette fel a figyelmemet :) Moyra lakkból pedig sosem lehet elég ;)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!