2014. május 14., szerda

Sailor Moon Körömkihívás - 1. Cukino Usagi

Sziasztok:)!!
Nem rég jelentkeztem Noémi kihívására , ami egy anime sorozatról szól , aminek a neve Sailor Moon .Nem ismert annyira ezt a sorozatot ami még akkor ment , amikor még meg sem születtem. De azt tudni kell rólam ,hogy imádom az animet .Unokatesómmal mikor kisebbek voltunk , mindig Narutosat játszottunk , vagy valamilyen animés szereplőt .Visszatérve a kihíváshoz , nagyon kíváncsi lettem rá , így belefogtam.Az első szereplő Cukino.Timi nagyon jó képeket szerkesztett , amiket meg tudtok nézni itt .A manikűrömet a ruhájához készítettem. 4 körmömre kék lakkot kentem,a középsőre pedig fehéret . A fehér alapra masni került Nagyon egyszerű lett ,de nekem nagyon tetszik. Bocsi a rossz képekért , de nálunk nagyon rossz idő van.
Ismeritek ezt az animet ??
Használt lakkok :
~Moyra 3 (fehér)
~Rose Nail 056 (kék)
~Moyra 21 ( masni , burgundi)
~Avon Lemon Sugar (sárga)

9 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!