2014. június 12., csütörtök

Első Nailland Rendelésem

Sziasztok:)
Itt a beígért poszt :) . Most először rendeltem a Nailland webshopjából , és 1 hét alatt ide is ért ( a hosszú hétvége miatt lett 1 hét ) Összesen 3 db lakkot rendeltem : 1. China Glaze és 2 Golden Rose lakkot . A lakkok rendesen be voltak csomagolva , és így nem történt semmi bajuk.
Ügye milyen szépek ??

Ő életem első China Glaze lakkja , ami egy gyönyörű bogyós szín. 990 Ft-ért vettem , mivel most a Nailland kiszortíroz néhány CG lakkot . Az ő neve :Designer Satin.

Ennek a kellemes tavaszias rózsaszín lakknak nem tudtam ellenállni , sajnos a készletembe MÉG nincsenek ilyen árnyalatok és ez rögtön megtetszett . A Rich Color kollekcióból származik , száma 66

A menta lakknak sem tudtam ellenállni , hamarosan láthattok róla tesztet , mivel kipróbáltam . Nagyon hasonlít a Catrice Take It Mint lakkjára . Ő is a Rich Color kollekcióból származik , száma 65.

Ha valaki megszeretné rendelni , akkor írjon kommentet és leírom akkor a linkjét , hogy hol tudod megrendelni.
  Rendeltetek már a nailland webshopból?? 

10 megjegyzés:

  1. A menta GR tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen néznek ki mind, én még nem rendeltem a webshopból. De majd a standot meglátogatom :3

    VálaszTörlés
  3. Ugye milyen jó érzés, mikor először érkezik a kincses doboz? De a második, harmadik és sokadig is ilyen :D

    VálaszTörlés
  4. Nem is értem, hogy bírtál csak hármat rendelni :) Én kétszer nyolcat rendeltem, úgy loptam haza őket és elő sem mertem még venni mindet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem , még fogok rendelni , annyi gyönyörű szépséges lakk van a naillandben :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!