2014. június 16., hétfő

Napi Mani #1

Sziasztok:) !!
Egy új sorozatot kezdenék el ami a Napi Mani lenne . Tudjátok , hogy sok kihívásba részt veszek , és mostanában nem volt olyan manikűr , amit nem kihívásban mutattam . Tehát így jött az ötlet :) . Egy mentás manit készítettem , majd néhány lakkal csíkokat húztam . Ezekkel a lakkokkal húztam csíkokat : Rose Nail 11 Rose , Lora csillámos , Lora lila színű lakk . Alap az Essence Ticket To Paradise kollekciójából a 01-es Dive Mith To Te Island , róla már volt teszt , de azok a képek nem lettek olyan jó , ha szeretnétek lehet róla egy tesztes bejegyzés. A menta lakk 3 rétegben kentem fel , a többi lakkból elég volt 1 is .
Szeretnétek még több Napi Mani bejegyzést??

Napfényben szépen csillog a Lora lakk .



4 megjegyzés:

  1. Nyárias, nagyon szép, nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. De klassz, én is szeretnék ilyesmit csinálni, csak béna vagyok még hozzá :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy hozzá béna !! Én szívesen megnézném :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!