2014. július 21., hétfő

Gyönyörű lila szín , Moyra Gel Look 912

Ma egy teszttel érkeztem nektek , a Moyra Gel Look 912-es lakkjával . Ez a lakk egy gyönyörű levendula színű lakk . 380 Ft-ért vettem a helyi fodrászkellékesben .

A fagyis manikűrömnél már láthattátok . A körmeimen most 2 rétegben látható . A képeken fedőlakk nélkül látható , és nagyon szép fényes nélküle .Tartóssága nagyon jó , 3-4 napot kibírt . Az ecsetéből kiáll néhány száll , de ezt könnyedén el lehet tüntetni .

Tetszik nektek ez a lakk ?? Hogy telik a nyári szünet ??

7 megjegyzés:

  1. Szép színe van, de valahogy felkenve nekem olyan kevés, nincs benne különös, üvegben jobban megfogott.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a lakkot! Olyan üde színe van, és tényleg nagyon tartós :)

    VálaszTörlés
  3. Sok bloggerinánál láttam, eléggé felkapott szín, nem rossz, csak én nem nagyon szeretem a lilát, de persze fenntartom a változtatás jogát :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök ,hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés
  5. Oooo, nekem is meg van ez a lakk és nagyon jól lehet vele dolgozni meg a színe is nagyon szép. Én imádom. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!