2014. július 3., csütörtök

Júliusi Körömkihívás - 1. Narancs/Lime/Citrom

Sziasztok:)
Ismét csatlakoztam Manna kihívásához , ami most a gyümölcsökről fog szólni . Az első téma a Narancs vagy Lime vagy Citrom . Én a narancsot választottam . Ez a manikűr nem lett nagyon jó , mivel semmi ötletem se volt , csak anny9 ,hogy a körmeimet lekenem narancssárga lakkal , majd egy legyező ecset segítségével , amit már belemártottam fehér lakkba , összekevertem a két színt.
Sajnos már időm se volt ,hogy újat csináljak . Ez a manikűr jobban hasonlít egy penészes narancsra :D

4 megjegyzés:

  1. Szerintem a mutató ujjadon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , ott tényleg jól néz ki :D

      Törlés
    2. Tényleg ott lett a legjobb, de ne keseredj el. Én is bénáztam (előző kihívás két szín-három szín), és szerintem még fogok is! (eper, ananász)

      Törlés
    3. Van ,hogy nem sikerült egy manikűr . Idővel mindenki fejlődik , az első néhány manikűröm nem lett a legjobb

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!