2014. augusztus 13., szerda

Lila csillámos manikűr

Sziasztok :)
Ismét egy lila manikűrrel készültem nektek. Alapnak a Moyra két lakkját használtam , a Moyra 606-os és a 912-es lakkját . A 606-os egy szép pasztell lila szín , ami a Pasztell Shades kollekcióból származik , a 912-es Jaqueline lakk egy szép cukorkás szín .Két körmömre kentem rá egy Essence kifutó darab lakkját , ami a 3D glittereket tartalmaz és a neve 17 only purple matters.
Amúgy ez az Essence lakk nagyon hasonlít az Aden 58-as lakkjára


Szeretitek a lila lakkokat ?

7 megjegyzés:

  1. Nem, valahol a barna meg a fekete után jönnek nálam, de máson nem zavar :)

    VálaszTörlés
  2. Mi az hogy szeretem, egyenesen imádom! *.* Nagyon szép manikűr lett ^^

    VálaszTörlés
  3. Szép hosszúak a körmeid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi , most végre sikerült elérnem azt a formát , ami tetszik :)

      Törlés
  4. szép manikűr lett :) Nagyon tetszik, ezt a lilát szeretem, a sötét lilát is szeretném, de nagyon hamar lepattogzik, hiába csinálom úgy mint más lakknál..... mert világos lakk kibír simán 4 napot is :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!