2014. augusztus 15., péntek

Menta a kedvenc színem

Hála Istennek megjavult a fényképezőgépem , így most már jobb minőségű képeket fogok tudni nektek mutatni , hozni. A mai manikűr fő színe a menta . Mint tudjátok a kedvenc színem a menta . Most is olyan manikűrt hoztam , ahol egy sima finishű lakk és egy homoklakk párosítását láthatjátok . 
4 ujjamra a Golden Rose Rich Color 65-ös számú lakkja került , ami 2 rétegben nagyon szépen fed .Nagyon szeretem a GR Rich Color lakkokat , mert annyira jó ecsetük van , és nem kell bajlódni a felkenésükkel.A gyűrűs ujjamra a népszerű Lovely Rio 2-es lakkja , amiből szintén két réteg kell .

Már 3 napja van fent fedőlakk nélkül , és sehol egy kopás .

Szeretitek a menta színű lakkokat?

10 megjegyzés:

  1. Csodálatos kombó :) Én nagyon kedvelem őket, bár tényleg csak nyáron hordok mentát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi , én képes vagyok minden évszakban hordani :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is ez az összeállítás, pedig nem vagyok oda a menta színért :P

    VálaszTörlés
  3. Ennyire jó színe van ennek a GR-nak? Nahát, meg kell néznem a webshopban :) Tetszik a manikűr is, elegáns és üde is. Nekem nincs is menta lakkom, hacsak a Justine nem számít annak a Moyrátót, de az inkább sötétebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , nekem most ő a kedvenc menta lakkom :) Köszönöm

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!