2014. szeptember 20., szombat

Matchy-Matchy - 4.Kedvenc nadrágod

Sziasztok:)
Kedvenc nadrágnak egy rövid gatyát választottam. Most a választott ruhadarabomat lefényképeztem , mert én mindig elfelejtem nektek megmutatni ,de most nem felejtettem el.
Alapnak az új kinézetű Lora lakkot használtam , amit még szülinapomra kaptam a barátnőmtől. Majd két ujjamra az Avon mozaik fedőlakkját használtam , aminek a neve a blue flash . A Lora lakkból csak  1 réteget használtam , az Avonból is. Sajnos a mozaik lakkot nem tudtam jól befotózni.



6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy nekem tetszik és illik a nacidhoz is!!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, hogy nem bonyolítottad túl, mert ez így ahogy van illik a nacihoz. :) nekem talán egy pici minta még elférne rajta! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) És igazad van lehet ,hogy még egy kis minta ráfért volna:)

      Törlés
  3. Szerintem is megy a nadrághoz, a Lora lakk színe nagyon szép! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!