2014. október 26., vasárnap

Nailland Kívánséglista #1

Szeretném nektek megmutatni az én kívánságlistámat. Néhány dolog megtetszett , amit majd szeretnék (nem mindegyiket :D) karácsonyra megrendelni magamnak. Vagy épp valamelyik körömlakkmániás rokonomnak :D.

1. Golden Rose Rich Color 44 (menta lakk)
Ezt a lakkot Szilvinél láttam meg és elsőre nagyon megtetszett. Azt tudni kell rólam ,hogy bolondulok a menta színért.

2.Golden Rose Holidays 65
http://nailland.hu/koromlakk/golden-rose/gr-holiday-nail-lacquergb-65
Ez a rózsaszín homoklakk nagyon megtetszett és még úgysem volt rózsaszín homoklakkom.

3. Moyou Fairytale 01
 http://nailland.hu/kiegeszitok/moyou/fairytale-01 
A birtokomban még nem található meg egyetlen Moyou paletta sem. Annyi jót hallottam róluk ,hogy karácsonyra már nagyon szeretnék egyet a birtokomba tudni. Ez a 01-es palletta nagyon megtetszett , annyira cuki minták találhatók rajta.

Ebből a kollekcióból még a 10-es is nagyon megtetszett.
4.Nyomdaszett
http://nailland.hu/kiegeszitok/moyou/00-pink-nyomdaszett
Az essencnek a nyomdaszettjét használom , ami nem mindig veszi fel a mintát. Azt még nem tudom ,hogy ezt veszem meg , vagy majd ebayről fogok rendelni.

5.Zoya Dream
http://nailland.hu/sites/default/files/zoya_polish_dream_4501.jpg 
Őt nem kell bemutatnom senkinek , ő az egyik legszebb kék lakk a világon (szerintem)
 
6.Cg körömlakkszett
http://nailland.hu/koromlakk/china-glaze/cg-touch-of-twinkle-3pc-set
 Ezek a lakkok nagyon tetszenek nekem . Igazán karácsonyi színek

Ti milyen körömnyomdát használtok ??

8 megjegyzés:

  1. Semmilyet. Csak ennyi lesz? :)
    Nekem az a bajom, hogy ha neten rendelek, akkor elszalad velem a ló, ne kelljen már postaköltséget fizetni. Moyra boltban meg az olcsóságuk miatt veszek többet, mint kellene.
    Drogériában max. kettő lakkot szoktam venni, de nem láttam olyat, ami mostanában tetszene.
    Ezeket kitől fogod kapni, magadtól vagy mástól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most csak ennyi , de kitudja ha tovább nézegetem lehet ,hogy még több lakk lesz kívánság listás.
      Hát anyummal megbeszéltem ,hogy én ezt szeretném karácsonyra , de lehet ,hogy én veszem meg magamnak karácsonyra .

      Törlés
  2. Hehe, én is örülnék, ha csak ennyiből állna a kívánságlistám, de sajnos folyamatosan bővül :D
    Nem tudom mennyi a Nailland-nél a körömnyomdapárna, de az E-bayen érdemes megnézni a párnákat, 5-600 forintért már igen puhát találsz, ami ezerszer jobb az Essence párnájánál.
    AZ én listámon most Bundle Monster kollekciók vannak főként, valamint MoYou, mert a Pro kollekció minden tagja szuper, valamint remélem lesznek új karácsonyi lemezek is :)
    Illetve szeretnék néhány új China Glaze lakkot, amivel lehet nyomdázni is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , akkor körül is nézek gyorsan :)
      de jó :) Én nem rég vettem karácsonyi lemezeket s Beauty Women márkától :)

      Törlés
  3. Hm, most, hogy így nézegetem a körömnyomdás dolgokat, lehet egyszer én is rendelek Nailland-éktől hozzá való cuccokat :P Ki tudja, talán nekem is menne :P

    VálaszTörlés
  4. A Zoya Dream nekem is nagy szívszerelmem. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!