2014. október 30., csütörtök

Tengerkék lakk tesztje | Avon Arctic Waters

Sziasztok:)
Ma egy tengerkék körömlakk tesztjét mutatom meg nektek. Ezt a lakkot még egy régebbi haul bejegyzésben mutattam nektek itt.  A lakkot még nyáron anyukámtól kaptam , kb. 500 Ft volt. Azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni . De ha ti látjátok , akkor csapjatok le rá , mivel szuper lakk.

A lakk a Nailwear pro+ családhoz tartozik , ami 12 ml tartalmaz. Az ecsetével könnyedén fel lehetett kenni a lakkot a körömre . Nekem az állaga teljesen megfelelő , olyan krémes , könnyedén terül a körmökön. A száradása átlagos , fedőlakkal tudunk rajta segíteni. A tartósságáról még nem tudok mit mondani , mivel 1 napja van a körmeimen , de eddig még jól bírja. Két réteget kentem a körmeimre , már az első réteg is jó volt , csak egy picikét átlátszott a körömvégem . Összességében nekem nagyon tetszik ez a lakk , kár ,hogy nem használtam még nyáron.
Kedvelitek az Avon lakkokat ??

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szín, imádom ezt a szép kéket!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ,hogy tetszik :) én is nagyon szeretem :)

      Törlés
  2. Nincs Avon lakkom, régebben volt, akkor meg voltam elégedve velük, de már feljebb tettem a mércét. Ezek nekem olyan átlagos lakknak tűnnek, ahhoz pedig drágák. Ennek szép színe van, szerintem simán lehet ősszel hordani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van , sajnos az Avonnak nincsen különleges lakkja (pl : homoklak).
      Eszembe juttatja így majd a nyarat :)

      Törlés
  3. Ú, mennyire erőteljes már az a szín?! :D Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!