2014. november 8., szombat

Lakkozz!Fotózz!Posztolj! - 10.forduló Kedvencek

 
Sziasztok:)
A tizedik fordulót Isabella szervezte meg , aki ezt a kihívást találta ki. Egy ideig nem lesz LFP! , szünetelni fog. Sajnálom ,hogy nem lesz ez a kihívás , mivel nagyon szerettem.
A kedvences téma azt takarja,takarta ,hogy az eddigi témák közül kellett kiválasztanunk a kedvencünket. Nagyon sokat tanakodtam ,hogy mit is alkossak , mivel 2 téma is volt ami elnyerte a tetszésemet , végül a virágokat választottam. Alapnak az Avon Artic Waters lakkját választottam , róla itt olvashattok. A gyűrűsre és a középső ujjamra egy-egy rózsát festettem pontozóval , majd néhány fehér pötty is került a rózsák mellé és a többi ujjamra is . Nekem nagyon tetszett ez a manikűr , sajnos néhány helyen lepattogzott , ezért le kellett mosnom. A pöttyök témára is jó lenne :D


12 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!