2014. november 9., vasárnap

Hol készítem a manikűröket?

Gondoltam így ,hogy betöltötte a blog az első életévét megmutatom nektek ,hogy hol is készülnek a manikűrök. A szobámban egy kis asztalon foglalnak helyet a körmösecseteim , a körömlakklemosóm , a kézkrémem és a nyomdaszettem. Egy kis papírom is van , ahol lerajzolom az ötleteimet.
 Ez lenne az én kis körmös asztalkám. Az asztal alatt található egy kis doboz , amibe a díszítőköveimet , a nyomdalemezeimet és a fedőlakkjaimat tartom benne.
 Ő lenne az . Meg is mutatom ,hogy mik is találhatók benne:
  Elég sok hely van benne , most mutatom a bal oldalt :
Az első résznél a körömdíszítő-kövecskék találhatóak , azért 1 év alatt sokat összegyűltem/nyertem.
Alatta körömreszelők , fóliák és egy körömolló található. A fóliát egyszer kipróbáltam , de nem sikerült valami jó manikűrt alkotnom.
Az első rekesznél a körömmatricák foglalnak helyett és egy cellux. Alatta a körömdíszítőtárcsák vannak,
A belső résznél foglal helyett a nyomdalemezeim és a fedőlakkok , alaplakkok.

Ti hol készítitek a manikűrjeiteket ??

10 megjegyzés:

  1. Külön asztalka csak a lakkozásnak? És hol vannak a lakkok? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , külön egy kis asztal :) A lakkok egy szekrényben foglalnak helyett , cipős dobozokban :)

      Törlés
    2. Azt nem mutatod meg? :)
      Nekem nincs ennyi helyem, csak fogok egy papírt alátétnek és leülök valamelyik asztalhoz, minden más a fürdőben van a mosdó alatt.

      Törlés
    3. arra majd szeretnék december fele egy külön bejegyzést

      Törlés
  2. Nagyon szép kis külön "szentély" a manikűröknek, tetszik. Nekem sincs külön asztalom. :) A lakkok nekem a polcon vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a lakkok szintén cipős dobozokban vannak a szekrényemben egy külön pocon. A díszítődolgaimnak (köveknek, matricáknak stb.) pedig apukámtól kaptam egy szép kis polcot. :3
    Amúgy én is alakítottam már ki ilyen kis körömfestő asztalt, de soha nem tudom ott festeni a körmömet, egyszerűen csak a számítógépasztalomhoz ülve tudom kényelmesen csinálni.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régebben én is a számítógépnél csináltam , de megijedtem mikor véletlenül felborítottam az üveget és majd nem kiborult. Azóta én inkább külön asztalkán csinálom .

      Törlés
  4. Ú, de jó az a táska!
    Én az íróasztalomnál szoktam lakkozni a körmeimet, vagy ha be van borulva, akkor a konyhaasztalnál, mert ott még akkor is látok. :D

    VálaszTörlés
  5. Bizony jó az a tatyó, én is szeretnék egy ilyet, de még most van hely a "kedvenceimnek" :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!