2014. december 8., hétfő

Decemberi Színei Körömkihívás - 2.Piros

Sziasztok:)
A következő téma a piros. Erre a témára egy nagyon szép csillámos piros lakkot választottam , amit nem rég rendeltem a Naillandtől , de erről még később lesz szó. Ez a lakk a China Glaze egyik karácsonyi kiadásából származik a neve : China Glaze just be-claws. A körmeimen egy réteg található és sehol nem látszik át a körömvégem. A gyűrűs illetve a középső ujjamra nyomdáztam.
Nekem nagyon tetszik a végeredmény :) A lakkról olvasnátok tesztet ??
Mi a kedvenc piros lakkotok ??


15 megjegyzés:

  1. Egyre szebbeket alkotsz!! Kedvenc piros? Pont ma írtam le :) Bridget, O'Hara és az új Colour Alike téli kollekciós bordó.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! :) Kedvencnek talán egy nagyon alap Essence lakkot mondanék, annyi mindent bele tudok képzelni. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira nagyon jó lett, olyan karácsonyosan tündéri :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :) Nekem a kedvenc pirosam az Avon Candy Apple, Maybeline Colorama 16 és a Rapsodi Parisa 05

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!