2015. január 22., csütörtök

Beauty Tag #1

Sziasztok:)
Erre a tagre Szandra hívott meg http://drus-paradise.blogspot.hu/ blog írója. Szandrával már találkoztam személyesen , aminek rettenetesen örülök :)

Testápolót vagy testvajat használsz inkább?
Legtöbbször testápolót szoktam használni , de a testvajat is nagyon szeretem :)

Mi a véleményed a micellás vízről?
Még nem használtam micellás vizet , de már sok jót hallottam róla , egyszer szívesen kipróbálnám.

Eddig milyen ajakápoló vált be a legjobban?
Avon mézes ajakápolója , vagy inkább balzsamja , ami 1-2 nap alatt rendbe hozta a kiszáradt számat és az orromra is jó ,ha éppen náthás vagyok:)

Használsz primer-t a sminked alá?
Nem használok , ez feleslegesnek tartom számomra .

Használsz ecseteket a sminkeléshez?
Csak akkor használok ,hogyha púderezek , de nem mindig szoktam púderezni. attól függ mennyire vagyok pattanásos.

Miből áll az "alap" sminkfelszerelésed?
1.Avon szempillaspirál 2.Essence korrektor 

Eddigi legjobb szempillaspirál?
Ezt az Avonos szempillaspirált mondanám , mert ez kibír egy egész napot és nem lesz fekete a szemem:D

Hagyományos vagy 3D műszempilla?
Hagyományost mondanám.

A szemöldök kiemelése....?
Eléggé dús szemöldököm van ,ezért nem szoktam kiemelni.

Milyen parfümöt használsz manapság a leggyakrabban?
Azt használom , amit még Ilussnál nyertem , imádom az illatát :)

Körömlakk vagy gél-lakk?
Természetesen sima körömlakk :) Habár egyszer kipróbálnám a gél-lakkot :)

Vélemény: statement nyaklánc?
Csodaszépek :)

Köszönöm Szandra ,hogy meghívtál a tagre :) Nagyon tetszettek a kérdések :)

2 megjegyzés:

  1. Hasonlóan minimálsminkelős vagyok, de azért munkába kicsit fel szoktam turbózni rúzzsal, szemceruzával a sminkemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aha :) én úgy gondolom ,hogy 15 éves létemre nem kell magamat agyon sminkelni ilyen alapozó , olyan erős rúzs.

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!