2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász 15.fordulója


Sziasztok:)
Mára a manikűrvadász 15.fordulójával érkeztem. A mostani párom Eleni lett , aki a azrail5.blogspot.hu blog írója. Eleni már vadászott tőlem még tavaly , és most a sors úgy hozta ,hogy most pedig én vadászhattam tőle. Sok szép  manikűrt mutat nekünk Eleni , nem is tudtam mit is válasszak/ vadásszak le tőle. Végül egy aranyszínű manikűrt választottam , mit csillagokkal dobott fel.

Alapnak egy rozsdás színű lakkot használtam , amit még karácsonyra kaptam. A lakk a Beauty Women márkától van. Az Essence gagyi nyomdalemezét használtam.  Majd kapott egy matt hatást.



20 megjegyzés:

  1. De nagyon aranyos vagy köszönöm:)
    A karma :D
    Nagyon nagyon tetszik ahogy átérzemezted a manit,annyit jó hogy eredetileg ugy kellett volna csinálnom mint Te ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:) Nagyon örülök ,hogy tőled vadászhattam :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!