2015. június 21., vasárnap

Egyik kedvenc nyári színem | Essence Gel 24 Indian Summer

Hali:)
A mai bejegyzésben egy olyan lakkot hoztam nektek , amivel már manikűrt láthattatok a blogon itt.  Egy ideje meg van ez a szép barack színű lakk , így kitapasztaltam mit tud a kicsike. Ezt akarom nektek ma leírni.
A gél hatású lakkok üvege ugyanolyan mint a Colour&Go lakkoké , ugyanúgy 8 milit tartalmaz , és az ecsete maradt a vastag széles ecset. Amivel én személy szerint könnyedén tudok lakkozni. A képen a körmeimen 1 réteg található és nem látszódik át a körmöm vége. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok , élőben fényesebb mint a képeken. Fedőlakk nélkül nekem 4-5 napot bírt ki , szóval nekem nagyon tetszik ez az új formula vagyis a gél hatás. 
Egyre több körömlakk márka jön ki gél hatású lakkokkal. Nekem eddig a Moyra gél hatású lakkjai jöttek be a legjobban. Az Essence Gél hatású lakkjai közül csak ezt az egyet próbáltam ki ,de szerintem több színt is ki fogok majd,mivel ez a szépség elnyerte a tetszésemet:),



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, kellemes színe van ennek a lakknak és a tartóssága is szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen:))
      nekem nagyon tetszik , nem bántam meg ,hogy megvettem:))

      Törlés
  2. Ez, a zöld, a sárga és a lila kell, de úgy lefosztották az állványt a Müllerben, hogy egy sem volt ezekből a színekből, mérges voltam, mert nem minden nap megyek arra, 30 km-re van.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!